Starostwo Powiatowe

w Pleszewie

KALENDARIUM STAROSTY PLESZEWSKIEGO

  • 2 marca 2020 r.

    Starosta Pleszewski Maciej Wasielewski wziął udział w debacie na temat przebiegu nowej planowanej w płd. Wielkopolsce linii Kolei Dużych Prędkości nr 85...

    Czytaj więcej...

POWIAT PLESZEWSKI
Herb i Flaga Powiatu PleszewskiegoHistoria powiatu pleszewskiegoNORDIC WALKING W POWIECIE PLESZEWSKIMInteraktywna mapa Powiatu PleszewskiegoNasz partner - Powiat AmmerlandPowiat Pleszewski na facebookuNasz serwis archiwalny

ZE WZGLĘDU
NA ZAGROŻENIE EPIDEMIOLOGICZNE
OGRANICZA SIĘ OSOBISTE WIZYTY KLIENTÓW
W STAROSTWIE POWIATOWYM W PLESZEWIE !

Od dn. 16 marca 2020 r. aż do odwołania w Starostwie Powiatowym w Pleszewie obowiązują specjalne zasady bezpieczeństwa przy obsłudze Klientów.
Wszystkie sprawy w urzędzie załatwiane będą po uzgodnieniu telefonicznym lub e-mailowym z wydziałem merytorycznym.

Podajemy telefony do wydziałów:

• Komunikacja; rejestracja 62 74 29 609/ 610/ 611, prawo jazdy 613, naczelnik 644

• Architektura i Budownictwo - 6274 29 631 / 636 / 661

• Geodezja i Kartografia; ewidencja gruntów i budynków - 62 74 29 621/ 622, klasyfikacja gruntów - 62 74 29 623, mapy numeryczne - 62 74 29 626, obsługa zasobu geodezyjnego i kartograficznego - 62 74 29 655

• Ochrona Środowiska - 62 74 29 608

• Nieruchomości - 62 74 29 625

• Wszelkie druki, formularze oraz wzory pism można pobrać ze strony www.powiatpleszewski.pl - zakładka "Załatw sprawę - druki".

Wypełnione wnioski i gotowe pisma należy:

• przesłać pocztą tradycyjną lub elektroniczną,

• zapakować w kopertę i pozostawić w skrzynce podawczej w głównym wejściu do urzędu (budynek "A"). W kopercie należy umieścić dane adresata wniosku, imię i nazwisko Klienta oraz nr telefonu kontaktowego.

Opłaty urzędowe

W związku z zamknięciem kasy wszelkie płatności należy dokonywać przelewem na wskazane numery kont bankowych:

• Powiat Pleszewski - 31 1020 2212 0000 5302 0027 7426

• Starostwo Powiatowe (opłaty komunikacyjne i geodezyjne) - 44 1020 2212 0000 5002 0027 7533

• Dochody Skarbu Państwa - 27 1020 2212 0000 5102 0027 8275

• Wadia przetargowe - 66 1020 2212 0000 5102 0027 9125

• Opłata skarbowa – konto UMiG w Pleszewie BS Pleszew – 40 8407 0003 0007 1000 2000 0413

Powyższe ograniczenia mają charakter prewencyjny. Służą zminimalizowaniu ryzyka potencjalnego zarażenia wirusem SARS-CoV-2 i zapewnieniu ochrony zdrowia ludności.

PROSIMY O STOSOWANIE SIĘ DO POWYŻSZYCH ZASAD


E-kolejka do Wydziału Komunikacji. Prawie 3.000 klientów w miesiąc

a01222

Minął miesiąc od uruchomienia Elektronicznego Systemu Obsługi Klientów w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Pleszewie. Efekty pracy wydziału są na bieżąco monitorowane i analizowane. Prezentujemy podsumowanie miesiąca od startu e-kolejki 8 kwietnia do 8 maja 2019 roku. W tym okresie - 19 dni roboczych - wydział rozpatrzył w sumie 2.954 spraw; z tego 2.943 pozytywnie, a 11 negatywnie. Średni czas oczekiwania na obsługę wyniósł 12 minut i 44 sekundy, a średni czas obsługi na stanowisku 10 minut i 41 sekund. System e-kolejkowy sprawdza się w codziennej praktyce; wprowadza kolejność przyjęć, pozwala uniknąć tłoku w urzędzie, przyspiesza obsługę i usprawnia bieżącą pracę. Zobacz statystyki...

 

Statystyki operacji w wydziale KM
z dn. 8.05.2019r.
- po miesiącu od startu
Elektronicznego Systemu Zarządzania Obsługą Klientów 

operacje

Najwięcej spraw, jakie wpłyneły do KM dotyczy „Rejestracji pojazdów z kraju i zagranicy” - 872 oraz „Odbioru dowodów rejestracyjnych” - 790, dalej plasuje się „Wyrejestrowanie / Zgłoszenie sprzedaży, Wpis / Wykreślenie HAK,GAZ,VAT,PIT,CIT” - 558, „Prawa jazdy i Ośrodki Szkolenia Kierowców” - 466, „Wymiana, wtórnik dowodu rejestracyjnego, tablic rejestracyjnych, zagubienie dowodu lub tablic, wydanie zaświadczenia lub kserokopii dokumentów rejestracyjnych” - 229. Najmniej jest spraw z zakresu „Transport (zezwolenia, licencje, zaświadczenia, zezwolenia na przejazd pojazdów nienormatywny)” - tylko 39.

Średni czas oczekiwania na obsługę w omawianym okresie wyniósł 12 minut i 44 sekundy. Najdłużej czeka się do „Rejestracji pojazdów”  - 17:24, a najkrócej do kolejki „Transport” - 4:10.

Średni czas obsługi na stanowisku to 10 minut i 41 sekundy. Najdłużej trwa obsługa przy okienkach „Prawa jazdy i OSK” - 15:49„Rejestracja pojazdów” - 13:48, natomiast najkrócej do „Wyrejestrowania / Zgłoszenia sprzedaży…” - 6:27.

Tomasz Wojtala
Rzecznik Prasowy 

INFORMACJA O PLIKAC COOKIES (Ciasteczka)

Nasza serwis internetowy używa plików cookies (tzw. ciasteczka) oraz innych technologii w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie akceptujesz stosowanych przez nas technologii, powinieneś natychmiast opuścić tą stronę. W przeciwnym wypadku kliknij na przycisk Zrozumiałem.

Zrozumiałem